“Osta endale midagi ilusat, tuju läheb siis paremaks…”

Ma võin aeg-ajalt paras draamakuninganna olla, ma saan sellest ise ka aru, aga ikka olen.

Alustades algusest, siis ostsin juunis autole kaks parempoolset pidurisadulat, tagumine sobis, aga esimene sobis hoopis vasakule. Olgu, vasakpoolsed pidurid hakkasid kuumalaine ajal samuti üles ütlema, nii et see läks käiku ja tegin uue tellimuse, et kõik sadulad, kettad ja klotsid saaksid vahetatud. Pärast tellimuse tegemist kirjutasin varuosade müüjale, et algselt ostetud parempoolne esimene sadul sobis hoopis vasakule, mistõttu valisin nüüd vasakpoolse eeldusega, et see sobib paremale. Lisasin juurde, et kodulehe pildil asub parempoolse sadula õlitoru kinnitus all, aga minul on vaja sadulat, kus see asub üleval (nagu vasakpoolse sadula pildil, et see siis peegelpildis istuks paremale poole alla).

Ilmselt oli mu selgitus liiga keeruline, sest selle peale helistati Silverile, et küsida, millist sadulat vaja läheb. Okei, ma tegin tellimuse Silveri konto kaudu ja seal oli tema number, aga ikkagi… Ma ütlesin kirjas, et MINA ostsin abikaasa konto alt varuosad ja nad helistasid Silverile…

Silver mainis mulle seda paar päeva hiljem, mina samal ajal ootasin müüjalt vastust, mida ei tulnudki. Nimelt pidin vanad sadulad neile tagasi saatma, aga tahtsin teada, kas mul on nendega nii palju aega, et saan tagastada kõik neli korraga. Kui meespoolele juba helistati, et naise valitud varuosa sobivuses veenduda, siis mida mulle enam ikka vastata, eks.

Igatahes, ma olin “üllatuslikult” tellinud õiged varuosad, kõik sobisid, ka see vasakpoolne esimene pidurisadul, mille paigaldasime paremale. Tahtsin seda ise teha ja võin tagantjärele öelda, et ma oleksin sellega ilusti hakkama saanud, aga isa ei lasknud mul üksi tegutseda. Tagumise sadulaga oleksin küll hätta jäänud, sellega oli isalgi veidi raskusi, kuid koos (ma targutasin kõrval ja panin paika ühe poldi) saime selle vahetatud.

Mu vanematel on ainult uued sõidukid olnud, nii et isa polnud ammusest ajast sedasi autot remontinud. Viimati tegi seda vist siis, kui neil oli Žiguli ja sellest on umbes 25 aastat möödas. Tänutäheks sellise vaeva eest viisin isa Valklasse forelli sööma, saingi sedasi uusi pidureid ka testida. Sõit oli puhas rõõm, jubedast kolinast, vilinast ja kriginast oli saanud vaikus. Lõpuks!

Kui ma viitsiks, siis jagaksin kogu kammajaad, mis remondisaagaga kaasnes – esimesest tellimusest kulus ikkagi kena kolm nädalat, kuni auto sai korda. Seda viitsin küll jagada, et alustuseks oli 27-kilone varuosade pakk Omniva automaadis kõige kõrgemas kapis. Ma olen 158 cm pikk, ma ulatusin selle pakini vaid sõrmeotstega, nii et seda andis ava poole nihutada ja siis pulksirgete kätega vastu võtta. Ma tõesti mõtlesin, et ma lihtsalt jään selle paki alla, et see kukub mulle kolinal kaela ja ma lahkun automaadi juurest poolvigasena. Õnneks lahkusin vaid poolvihasena… Millal lisab Omniva minusugustele mingi redeli automaadi külge?

Lugu pole veel läbi, ma alles jõuan tuumani. Eile saatis varuosade müüja Silverile kirja, et ta saadaks neile kontonumbri, kuhu deposiit tagastada. Mul oli juba eos halb tuju ja sellest piisas, et uuesti ärrituda selle peale, et nad ikkagi Silverile helistasid ja mind ignoreerisid… Ma vastan tavaliselt ka Silveri kirjadele, aga seekord saatsin talle endale sõnumi, et kuna varuosade müüja helistas talle ja minu kirjale ei vastanud, siis ma rohkem vahendajat ei mängi ja saatku neile ise oma kontonumber. Lisasin, et ma ei soovi kuidagi teda karistada, ma lihtsalt ei tahtnud varuosade müüjaga enam tegemist teha, kui nende jaoks olen ma mingi mõttetu naine, kelle kirjale pole vaja vastata.

Silver helistas mulle ja ütles, et ma võiksin ükskord suureks kasvada. Tegelikult ta ei öelnud nii, kuigi oleks võinud seda teha. Ta hoopis üritas asja siluda ja ütles, et hoopis tema on süüdi, et temalt küsiti, kas ta oskab neid aidata või saab anda õige kontakti ja tema valis aitamise. Et kindlasti ei mõelnud keegi seda asja nii, et mina olen naine ega tea midagi, mistõttu tuleb temalt kui mehelt üle küsida, kas naine ikka valis õige varuosa.

Mind see silumine väga ei kõigutanud, mul oli tuju paha ja mitte miski ei vabandanud välja, et varuosade müüja helistas Silverile ja jättis minu kirjale vastamata. Ka see mitte, et nende silmis oli Silver teinud 29 tellimust, minu nime ega andmeid ei olnud kuskil. Oli vaid see viimane kiri, milles ütlesin, et tellisin abikaasa konto alt autole uued sadulad, kirjeldasin ilmnenud probleemi ja küsisin vanade sadulate tagastamise kohta.

Silver muudkui korrutas, et see on nii väike asi, ärgu ma tehku sellest välja, miks ma nii tühist asja üldse nii isiklikult võtan… Mis mõttes miks? Hoopis MINA olen teinud 29 tellimust, nendes on olnud varuosasid neljale erinevale autole, sobivate osade leidmiseks olen ma teinud korralikult eeltööd ja neid osasid olen ma pidanud üksteisega omajagu võrdlema, et valituks osutuks parima hinna ja kvaliteedi suhtega jupid – see kõik on võtnud aega, palju aega. Aga oma päringule ma vastust ei saanud, hoopis Silver sai kõne seoses varuosa sobivusega.

Ja-jah, neil oli ainult tema number ja blablabla. Minu kirjale jätsid nad ikkagi vastamata, kuigi selles oli konkreetne küsimus. Lõpuks pakkus Silver, et muutku ma siis kodulehel andmed ära, et seal ei pea olema tema nimi ega number. Mõeldud – tehtud, vahetasin ära nime, numbri ja meiliaadressi, aga selle käiguga kadusid kõik tehtud tellimused. #%?”¤&%!!! Tõesti, hakkas kohe parem!

Kirjutasin selle peale varuosade müüjale ning selgitasin, miks ma üldse andmed ära muutsin – sest nad ei vastanud mulle, vaid võtsid ühendust Silveriga, kuigi teadsid, et tema seda tellimust ei teinud. Selle ütlesin lihtsalt hingelt ära, kirja mõte oli saada tagasi tehtud ostude nimekiri, et ma ei peaks hakkama tulevikus uuesti eeltööd tegema, vaid saan juba sealt vaadata, milline varuosa ühele või teisele autole sobis.

Edasi läks Silveri eelnev silumine aia taha, sain ettevõttelt vastuseks, et nad ei peagi muudelt meiliaadressidelt tulnud päringutele vastama, et nemad lähtuvad ainult tellimuses olevatest andmetest. Lisaks ei olnud mõtet minu kirjale enam vastata, kuna KLIENDILE oli vajalik info edastatud. Mitte küll see info, mida ma teada tahtsin… Üldse ei edastanud nad mingit infot, vaid said kinnituse sellele, et ma tellisin õiged osad.

Ütleme nii, et kirjavahetus nendega oli parajalt ärritav (sain näiteks teada, et ma olin neile saadetud kirja teemal helistanud, kuigi ma pole seda teinud, samuti olevat nad edastanud Silverile info vanade sadulate tagastamise kohta, Silver lihtsalt valetab, et sellest ei räägitud midagi), aga tellimuste nimekiri ilmus vähemalt kontole tagasi… Ainult et ma ei ole kindel, kas ma sealt enam varuosasid osta tahan. Kogu see teema tegi tuju veel halvemaks, häbi tunnistada, kuid valasin paar pisaratki… Lihtsalt… Tundsin end nii tühja kohana.

Silver üritas mu meeleolu tõsta ja ütles, et ma läheksin ostaksin endale midagi ilusat, see pidavat tuju paremaks tegema. Issand jumal, muidugi teeb! Läksin kohe põlema ja vastasin talle, et väga hea, valisingi eelmisel õhtul midagi ilusat välja, hind on ka vastav. Silver hakkas hetkeks vist oma nõuannet kahetsema, küsis kogeledes, et mille ma siis välja valisin. Kui kuulis, et jutt käib vars- ja käsitolmuimejast, siis elavnes ka tema ja hakkas juba unistama sellest, kuidas ta uue tolmuimejaga köögipõranda ruttu üle käib või autot puhastab… Nii läheme veel koristamise pärast kaklema!

Vaat, kuhu üks väike draama võib viia. Mulle jäi too tolmuimeja juhuslikult silma, vaatasin seda vaid sellise pilguga, et tahaks, aga liiga kallis, ostmisele tegelikult ei mõelnud ja Silverile ütlesin seda ka naljaga. Nali naljaks, nüüd mõtleme päris tõsiselt varstolmuimeja peale.

Esialgu silma jäänud tolmuimejat me siiski ei soeta, sest see on üsna vana mudel, uuemad on kindlasti paremad. Hetkel on silmapiiril Boschi Athlet mudelid (heh, viimati ostsin autole ka Boschi varuosasid), aga nendel pole mugavat käsitolmuimeja võimalust, nii et me ei teagi… Kuna vaatame ringi üsna krõbedas hinnaklassis (võrreldes varasemate sajaeuroste tolmuimejatega), siis tahaks võimalikul hea valiku teha. Olen soovitustele ja nõuannetele avatud, ainult et päris 800-euroses hinnaklassis me ringi ei vaata, pigem poole soodsamas.

Rääkides veel värskest draamast, siis üks pool minust saab väga hästi aru, et ma lähen väikeste asjade pärast jonni täis, aga teine osa minust tunneb, et asi on suur ja see pool ei taha andeks anda. Ma olen endiselt seda meelt, et varuosade müüja oleks saanud olukorrale teisiti läheneda, sedasi, et ma oleksin tundnud end nende kliendina, mitte suvalise kõrvalise isikuna või üldse seaduserikkujana, kuna olin esitanud neile valeandmeid.

Konto tegime aastaid tagasi koos, siis tundus loogiline see Silveri nimele teha ja vahepeal pole see mind seganud, sest ma olen harjunud tema nimel asju ajama (kirjutan tema eest, vastan tema eest, täidan avaldusi tema eest, sõlmin või muudan lepinguid tema eest – mida iganes saan ma arvutis tema eest teha, seda olen teinud ka, sest erinevalt temast on minul selleks aega, jaksu ja tahtmist), pealegi on kõik autodega seonduv meie ühine asi, aga kui valeandmed, siis valeandmed. Huvitav, mis saab, kui mina teen korrektselt enda nime alt tellimuse, ent ilmnevat probleemi oskab vaid Silver selgitada – siis on ju tema kõrvaline isik, keda andmekaitse aspektist tuleks ignoreerida… Või ei ole, sest ta on mees?

Vahet pole, draama on möödas – auto on korras, pidurisadulad sain vastust ootamata tagastada, vanade tellimuste nimekiri on taas nähtav ja peagi ostame uue tolmuimeja ka, nii et kõik on kõige paremas korras. Ja palun, kes tahab minu solvumist pisendada või naeruvääristada, siis ärge nähke vaeva, ma tean ise ka, kui tobe see kõrvalt vaadates on. Nautige lihtsalt mõistliku täiskasvanu tunnet.

Nägemiseni!

37 thoughts on ““Osta endale midagi ilusat, tuju läheb siis paremaks…”

  1. Dyson. Mul kõige soodsam mudel, maksis 360 äkki? V7 Absolute vist. Ma niiiiiii rahul sellega, kordi mugavam kui tavaline tolmuimeja – ja nii imelihtne tühjendada. Mallu kirjutas mitte väga ammu uuemast mudelist, mis olla veel mugavam, aga see tühjendamine oli uuel mu mäletamist mööda pisut ebamugavamaks tehtud. Eks sa uuri ise edasi.

    Igatahes soovitan väga väga soojalt. Üks neist asjadest, millest tahan kirjutada omaette postituse, aga pole jõudnud 😀 Kui ma ise valimas olin, lugesin hästi palju arvustusi ja Dysonit kiideti kõige rohkem. Mul oli vaja piisavalt võimsat, sest kolm kassi. Imeline abimees iga päev.

    1. Hakkasin mudelis kahtlema ja vaatasin järele – mul siiski ka V8 Absolute, maksis eelmise aasta augustis airvitamin.ee lehel 399€ – nii et hind oli ka valesti meeles 😀

      1. Seal praegu V10 Animal 469 €, see on eelarvest vaid pisut väljas, või siis ei ole ka, sest väga hea masina puhul oleme nõus natuke enam maksma ja see tundub väga hea. 🙂

        1. Jah, vaatan, et minu mudelit seal enam ei müüdagi… Igatahes ma võtaks kõige odavama, 600+ ma nõus maksma poleks 😀 Kui kuskil peaks olema soodsamalt müügil V8, siis nagu mina ja mitmed teised kinnitavad, juba see on piisavalt hea 🙂

  2. Mina soovitaks ka Dysonit. Meil kodus v8 ja olen ütlemata rahul. Ei mingit tolmukottidega jamamist, kerge, aku peab vastu (kauem, kui tehnilistes andmetes kirjas), 4 erinevat otsikut kaasas ja seda saab ka käsitolmuimejaks teha, kui pika varre eemaldad.

  3. Üldiselt ei armasta ma kiita sama asja, mis kõik teised, aga… DYSON on tõesti NIIII palju parem kui Bosh (kogemus nii uuema kui vanema Boshi mudeliga olemas). Meil see kõige uuem variant, kuna imemisvõimsus on ikka täitsa omaette klass, hind oli alla 600euro. Aku peab tõesti hästi, kiire ringi saan majale peale teha ilma probleemiga.
    Ainuke eelis Boshil oli, et väikese käsitolmuimeja sai kätte mugavamalt, aga kui ta eriti midagi ei tõmba, siis kasu on väike

    1. Ma mõistan, mulle tänaseni tundus, et Dyson on lihtsalt veits ülekiidetud, aga tundub, et ei ole ja kiidetakse ikka põhjusega, nii et tahan ka nüüd Dysonit! 😀

  4. Mul ka Dyson, nii V8 kui ka V10. Enne seda oli üks Electroluxi oma mida ma suutsin südamest vihkama hakata sest no oli mõttetu kärakas.

    V10ga saan kodus majale pmst 2 ringi peale teha enne kui laadida vaja. V8 meil saunamajas kasutusel ja sinna täiesti piisav. Mul paaril sõbrannal ka V8 ja nemad rahul.

  5. Ei hakka tolmuimeja kohapealt väga sõna võtma, sest ise ostsin aastate eest 99 euroga mingi Sencori oma, mis on lihtsalt põrandaharja asendus. Enam-vähem kärab, aga näiteks põrandale aetud kassiliiva mitte ei korja ära, vaid viskab laiali. 🙃🙃🙃 Aga vot need pakiautomaadi kapid!!! Kas tõesti ei saaks neid suuri kappe kõige madalamale teha. Ma olen mehaaniku naine ja alatihti pean mingeid varuosi automaati viima või sealt tooma. No praktiliselt võimatu missioon on üle 10kg pakke sinna üles tarida. Hea on, kui mõni meesterahvas juhtub mööda jalutama ja tuleb appi. Meeste maailm ikka. 😄

    1. Kujutan seda Sencori tööd ette, mu emal on ka mingi odav varstolmuimeja, aga seda ei kasutata kunagi, ikka tassitakse sahvrist tööstuslik Kärcher välja, kuigi see on suur ja raske kobakas. 😀

      See on jah veider, et suured kapid on üleval, need peaks ainult all olema ja üleval väiksemad. Kuigi, kui ülemise suure asemel oleks kolm väikest, siis kõige kõrgemale ei ulataks ma enam mingi nipiga. 😀

  6. Õel on Dyson. Hea ja vaikne ja kallis. Ma ei raatsinud nii kallist osta, ostsin hoopis https://www.stokker.ee/varstolmuimeja-cua525bh-2-in-1-pro-blackdecker/97466340

    Ostsin talvel Klickist, maksis 250€. Teeb kõvemat häält kui Dyson, aga ma armastan oma masinat!😘

    Aga klienditeenindus antud varuosade poes oli küll alla arvestust ja see on nii nõme, kui eeldatakse, et naised ei tea autodest midagi ja vaja meestelt üle küsida. Ma nt teangi autodest rohkem kui mu abikaasa. Ja vajalikel kordadel, et olukord koomiliseks ei läheks, teen mehele enne asja selgeks, et ta remondimeestega suheldud saaks. Muidu ma kipun kõrval targutama 🙂

    1. Meil teab küll Silver autodest rohkem, aga näiteks roolilati vahetamise puhul olin mina teinud ära suure eeltöö ja teadsin, milliste aastaarvude ja mootoritüüpidega Chryslerite latid meie autole EI sobi, julgesin seda lammutuskojas ka iitsatada (kui pakuti vale mudeli latti), aga minust vaadati mööda ja suheldi ainult Silveriga ning kinnitati talle, et see on õige latt. Ei olnud! Selliseid momente on veel olnud, kus oleme koos läinud midagi ostma, minul on eeltöö tehtud olnud, aga suheldud on ainult temaga ja kui olen kõrval sõna sekka öelnud, siis on vastatud Silverile silma vaadates. 😀

    2. Jälle mina… Jäin võrdlema uut Dysonit ja sinu masinat ning märkasin, et Dysoni imemisvõime on ligi viis korda suurem… Kui sa juba enda masinaga väga rahul oled, siis ma ei kujuta ette, mida Dyson teeb. Kas sa õe oma pole käsitlenud? Piltide põhjal tundub Dyson mugavam. 🤔

  7. Oi, kuidas ma samastun. 😀
    Tagantjärgi vaadatuna pisiasja peale käima tõmmata on käkitegu. Tavaliselt on pahameel ka täiesti põhjendatud, aga miskipärast teised seda nii ei näe. Muidugi ei näe, sest nad ei pea seda läbi elama. Nii vaatadki tagantjärgi ise ka, et WTF.
    Aga hiljem, kui teised samasugusesse situatsiooni satuvad, siis…. no siis on ju täiesti teine asi.

  8. Issand, ma kuulen esimest korda, et selline asi nagu pidurisadul on olemas, kuigi mul on juhiload 92. aastast.

  9. Ma kommenteerin loetavaid blogisid sagedusega 1x 5 aasta jooksul ja siin täitsa esimest korda.. aga teema kõnetas väga, seega ei suutnud kiusatusele vastu panna.

    Mulle tundub, et minus tõstab viimasel ajal pead täielik feminist 😀 Sõbranna ostis endale autot. Tegi kogu protsessi algusest lõpuni üksinda läbi, käis mööda esindusi, suhtles, uuris ja luges. Ühes esinduses koostati talle pakkumine ja ta palus autole kärukonks juurde lisada. Müügiesindaja (meesterahvas, khmkhmkm) vaatas talle kahtlevalt otsa ja küsis leebelt, kas ta on ikka kindel selles soovis ja kui tihti ta seda ikka kasutaks. Kujutage nüüd ette, et mees ostab autot ja ütleb, et soovib kärukonksu. Müügiesindaja küsiks ilmselt silmagi pilgutamata, millist värvi härra eelistab.

    Ehitame uut maja ja sel nädalal käis G4S valvesüsteemi paigaldamas. Tehniku võttis vastu mu abikaasa ning ühel hetkel tuli ta mind kutsuma, et koos vaadata, kuhu tulevad andurid (kuna minul on visioon tulevase mööbli ja sisekujunduse osas). Lisaks oli vaja lahendada arusaamatus, miks arvas tehnik, et me soovime juhtmega andureid, kui olime abikaasaga selgelt otsustanud, et ta küsib pakkumise juhtmevabadele anduritele. Hästi, otsused tehtud, asus tehnik tööle. Mina toimetasin terve päeva vanas majas ja uude maja ei sattunud. Pärast lõunat otsustasin minna uue maja esimest korrust koristama ja avasin välisukse… et näha, kuidas tehnik teeb mu abikaasale süsteemi tutvustust. Mul täiesti kihvatas sees, kuigi välisele pilgule võib tunduda ka tühine asi, aga… selles majas hakkavad elama kaks täiskasvanud inimest, kusjuures naispoolel on kogemuste põhjal palju parem mälu kui meespoolel. Aga instruktaaž tehakse ikka peremehele. Ma suutsin hetkega nii pahaseks saada, et ei kavatsenud nagu uudishimulik laps sinna kõrvale jääda uudistama ja hakkasin koristama, nii et asju tuhises ja vuhises. Ka meie vanas majas on valvesüsteem ja mäletan väga hästi, kuidas meie mõlemaga vesteldi, tutvustati, koos koodi valisime ja ühesõnaga, väga meeldiv tunne jäi sisse. Seekord aga… meeh. Naine passib küll ütlema, kuhu andurid tulevad, aga vot instruktaaži võib ta ju ka oma mehe käest saada.

    Ja tõesti nii häiris, et kirjutasingi nii pika kommentaari. Võehh! 😀

    1. Aitäh oma esimese ja veel nii pika kommentaari eest!

      Päris hea müügimees, kes sõbrannale sattus. Müstika! 😀

      Ma täitsa mõistan seda valvesüsteemi teemat, mul oleks ka kihvatanud. Aga samas olukorras ei oleks mu abikaasal üldse kihvatanud, sest ma tean, et ta eelistabki seda, et ma ise selliste asjadega tegelen. Erinevalt temast on minul vajadus omada kõigest ülevaadet ja seda enam mind ärritab, kui minust teadlikult mööda vaadatakse. Meenub kohe korteri remont, kui mina jäin töömeeste bossiga praaktööde pärast taidlema, Silver ise oli siis tööl. Me olime eelnevalt omavahel rääkinud, millise kompromissiga me oleme nõus ja millisega mitte, aga seda bossi ei huvitanud üldse, mida mina rääkisin, tahtis, et kohtuksime uuesti, kui peremees ka kodus. Mina tegelesin temaga algusest peale, ütlesin, mida ja kuidas ja kuhu, aga kui tal tuli aeg oma praagi eest vastutama hakata, siis nõudis peremeest. 😀

  10. Ma autoasjadest ei tea midagi, aga olen sama pikk kui sina ja pagan, isegi toidupoes ei saa alati asju kätte! Viimati keksisin limonaadiriiuli ees ja pidin viimses hädas ühelt pikalt onult abi küsima.

    1. Hahaa, ma praegu kujutasin vaimusilmas ette, kuidas sa keksisid nagu väike laps ja palusid onult abi. 😀

      Ma palusin viimati ühelt pikalt meesterahvalt abi, kui tahtsin saada soodushinnaga pelmeene, mis olid ülemises kapis kuskil kaugel otsas, sest eest oli kõik juba ära ostetud. 😀 Igas riiulivahes võiks olla alus, mida meiesugused kasutada saaks. Mõnest vahest sellise leiab ka, aga siis on küljes kiri, et personali jaoks. 😀

      1. Ma tavaliselt lohistan selle tumbotška kohale, mille otsast müüjad ise kaupa “viimaseriiulikõigetagumisseotsa” panevad. Eriti meeldib mulle kui toiduõli oma klaaspudelitega on kuskil lae all. 158 cm pikk, ei mingit praadimist.
        Pakkide järgi käib abikaasa oma 182 sentimeetriga enamasti.

  11. Soetasin nädal tagasi sellise isendi: PHILIPS FC6903/01 SpeedPro Max Aqua 3in1. Ülimugav. Samas mul on võrdlus ainult tavalise hingeheitva tolmuimejaga.

    Miinuseks võib lugeda seda, et ei seisa iseseisvalt püsti. Prügimahuti kaas käib ka kuidagi ebamugavalt või pole lihtsalt veel nippi kätte saanud.

    Meeldib, et on nö mopi võimalus. Led tulukesed teevad diivani alt lego juppide avastamise eriti lihtsaks ja ei pea hiljem tolmurullide sees sobrama. Tegelikult sellest ei pääse kunagi, mõni ikka rändab klõbisedes mööda toru mahutisse😃. Isegi lastele meeldib sellega toimetada. Viimane võib olla hääbuv nähtus, kuna masin lihtsalt uus ja põnev nende jaoks😀

  12. Toidupoes toon kas mõne pudeli või küünla või midagi, millega soovitud kaupa visata või nügida. Pakiautomaadiga oli kord juhus, kus ülemises kapis oli küll kerge ja väike pakk, aga see oli tahapoole lükatud. Koukisin seda siis juukseharjaga, aga kätte ei saanud. Palusin mööduvalt noormehelt abi – mis teha.
    Mehed-naised, jah.
    Kolleegil (naisterahvas) juhtus lugu, kus ta ei saanud enam auto juhipoolset ust seestpoolt avada. Sai siis teenindusse aja. Leti taga vedeles kena noormees, kes keskealise heledapäise daami mure muiates ära kuulas: “Äkki on teil lapselukk peal?” Kolleeg (insener) kallutas oma blondi poisipead teenidajale lähemale, paljastas naeratuseks oma lumivalged hambad ning ütles ainult kaks sõna: “Juhipoolsel uksel”. Selle peale sai ta viisaka ja imekiire teeninduse osaliseks.
    Varstolmuimeja juttu jään aga jälgima, kuna endal ka ost plaanis ja ei ole osanud otsustada.

    1. Heh, päris piinlik võis tollel teenindajal pärast olla. 😀

      Ma olen ka väikese kaugele lükatud paki pärast pakiautomaadi ees “kõrgushüppeid” teinud, aga kätte sain. 😀

  13. Tundub, et terve kommentaarium Dysoni müügimehi täis No head tööd tegite, tellisin just omale ära, mees sai alguses muidugi minisüdari ja mõtles, et ma hulluks olen läinud. Aga päevake seedis ja olemas. Ma ei jõua ära oodata, kass ajab karva nagu pöörane ja tava tolmukas on tüütu ja mõttetu ja mul oli vaja seda uut 😀

    1. Vau, väga kiire! 🙂 Ma olen siin ikka kaaluma ja kõhklema jäänud. Mitte et Dysonis kahtleksin, lihtsalt pole raatsinud väljaminekut veel teha, ostsime hoopis uue nõudepesumasina. Maksis vähem kui Dyson. 😀

      1. No ma väga loodan, et oli väärt väljaminek. Eks enne ka silma jäänud, aga see hind…
        Nüüd need agendid siin, tegid krdi head tööd ja ma tundsin, et ma vajan seda 😂😂

    2. Tulin mainima, et ebareaalne masin ikka, parim ost üle pika aja! Hetkel on vähemalt 15-aastane poeg ka vaimustuses, ehk mõjub positiivselt ka ta toa koristusele 😀
      Miinuspool on see, et see paak on läbipaistev ja päris kohutav on seda tulemust näha 😀

        1. Sama mida Sa vaatasid, Dyson Cyclone V10 Animal. Kõige uuemat ei raatsinud, tundus hea vahepealne variant. Ja no ulme loom ikka!
          Enne tundus ülemõistuse hinnaga, isegi ei kaalunud sekundit ka, et kui äkki… Aga no Su postituse kommentaarium tegi tõsiselt head ajupesu 😀 Hetkel igatahes üldse ei kahetse.

          1. Ah, ostsid mul nina alt ära selle? Airvitaminis seda enam pole. 😂

            Aga aitäh tagasiside eest, meil on seda looma vaja! Esimesel võimalusel ostame ära. 🙂

  14. Tulin ka Dysonit kiitma. Mul mudel V8 Absolute. Kallis küll, aga see on seda väärt. Aga uuemate mudelitega võrreldes ei näe nii suurt erinevust, et ligi 2x rohkem maksta.

  15. Dyson v10 animal on imeline! Mul olnud umbes kuu ja ma olen veendunud, et sellist masinat vääriks iga kodu. Väga kerge kasutada, hea manööverdada. Läbipaistev tolmuanum tekitab alguses ikka korraliku ehmatuse jah. Ka koerakarvadega saab masin väga hästi hakkama.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *